Consideration strategieën 💡

We maken jouw doelgroep nieuwsgierig naar je producten of diensten. We triggeren hen om verder te klikken, en zorgen dat wat ze zien, horen of lezen hen echt overtuigt.

Nog geen grote merkbekendheid opgebouwd? Lees hoe we de zichtbaarheid van je merk verhogen in onze Awareness-aanpak.


Kan dat met een podcast of radiospots?

Er is geen betere manier om iemand te laten nadenken over je product dan het er gewoon over te hebben. We vertellen over de voordelen, de unieke troeven en waarom jouw merk de juiste keuze is.

  • Podcasts zijn daar ideaal voor: mensen luisteren graag naar wat hen boeit. We zorgen voor de juiste insteek, zodat je hen écht kan overtuigen.

  • Voor kortere formats bieden radio en online audioadvertenties dezelfde kracht: we maken ze compact, helder en to the point.

Meer over Podcasts →
Meer over Radio & OLA →

Hoe kan ik video inzetten?

Met video gaan we een stap verder: we laten zien wat jouw product doet, waar het in uitblinkt en waarom het relevant is. Door jouw USP’s visueel te brengen, brengen we je doelgroep dichter bij actie.

We helpen je bij het bepalen van de juiste videostructuur. Van de eerste seconden (waarin je merk en logo meteen zichtbaar zijn, ook voor snelle ‘skippers’) tot de call-to-action. Daarbij houden we rekening met het kijkgedrag van elk apparaat: van smartphone tot smart-tv, en van elk kanaal: van TikTok tot TV.

Meer over TV & BVOD →
Meer over OLV & Video Ads →

Social media is toch hét kanaal?

Inderdaad, zeker om nieuwsgierigheid om te zetten in intentie. Of je nu focust op videoweergaven, websiteverkeer of engagement, het draait allemaal om de juiste boodschap en vorm. We tonen je sterke punten, je troeven, USP's en waarom jouw merk het verschil maakt.

  • We vertalen je merkverhaal naar posts en video’s die uitnodigen tot klikken en ontdekken.

  • Met onze ervaring in design, storytelling en social advertising zorgen we dat elke post visueel sterk, geloofwaardig en effectief is.

Meer over Social Media →

En hoe kan ik (D)OOH, POS en print materialen gebruiken?

Ook offline kunnen we jouw publiek nieuwsgierig maken!

  • Bij Out-Of-Home reclame hebben we maar een paar seconden om te overtuigen, dus draait het om de juiste selectie van beelden, tekst en compositie. Wij zorgen dat elk element zijn plek vindt en de boodschap in één oogopslag duidelijk is.

  • Met Digital Out-Of-Home reclame kunnen we echt de aandacht trekken met de juiste animatie en video. Wij zorgen dus ook voor jouw motion branding.

  • Print laat ons toe om wat dieper te gaan: we kunnen meer tonen, meer vertellen, maar zonder aan impact te verliezen.

Of het nu gaat om een billboard, magazine of ander drukwerk, wij zorgen voor een opvallend ontwerp met sterke visuals en fotografie van topkwaliteit.

Meer over (D)OOH, POS & Print →