Houra.fr - You are not going to miss it

?

Directors Cut by Nalle Sjรถblad

  • Client: Houra.fr

  • Agency: Ici Barbรฉs - Les Prรฉsidents (FR)

  • Production: Birth (FR)

  • Director: Nalle Sjรถblad

  • Executive production: Spaakgebek

Houra.fr is de eerste cybermarkt gelanceerd in Frankrijk in 2000

In een wereld waar het cruciaal is om op te vallen en te blijven hangen, hebben de films gekozen voor een scherpe, humoristische aanpak. Ze zetten hypermarktklanten neer die worstelen met de universeel bekende ongemakken van het winkelen in grote supermarkten. Denk aan het zoeken naar het juiste fruit- of groente-icoon, de weglopende winkelwagen op de parking, of de zware strijd om de trappen te beklimmen met volle tassen.

Dit vijandige universum wordt kwalitatief in beeld gebracht. Het concept is gestroomlijnd uitgevoerd, met een economie van woorden en kaders en gefilmd in รฉรฉn enkel shot. Dit bouwt de spanning op vรณรณr de onthulling van de bevrijdende thuisleveringsservice.

Deze effectieve humor levert de nieuwe, krachtige boodschap van Houra.fr die gebaseerd is op een mnemotechnische formule voor top of mind awareness: โ€œHoura.fr, de boodschappen zonder ze te gaan doen.โ€


Hoe gaan jullie te werk?

โ€ฆ


Client: Warner

Agency: Spaakgebek

Year: 2019


Meer referenties van Spaakgebek

Bekijk alle referenties โ†’
Vorige
Vorige

Adecco - Win een gratis vakantie

Volgende
Volgende

Delhaize - Parking cup